Opgenomen serie verdwenen

Al vanaf het begin wij CD als TV provider gebruiken hebben we meerdere series gepland voor opnames.
Deze worden netjes opgenomen en kunnen we bekijken, echter het wonderlijke is dat de serie Baantjer gepland staat, wordt opgenomen, maar is niet zichtbaar als opname en kan dus niet worden bekeken.

Komt dit overeen met hetgeen @bussels meldt in het algemene topic?

Beste Michael,
In plaats je af te vragen of er een overeenkomstige topic is te vinden op het community, zou ik me eerder druk gaan maken voor adequate oplossingen door CD en Freedom. Dit gaat zo langzamerhand knap irritant worden en een overweging zijn om de TV optie van Freedom de rug toe te keren.

1 like

Tot aan de update van 16-12 had ik hetzelfde probleem. Behalve bij, juist, Baantjer. Dat was de enige serie die ook daadwerkelijk werd opgenomen terwijl de overige series niet werden opgenomen. Na de update van 16-12 zijn de afleveringen van de geplande series die niet opgenomen waren ineens zichtbaar bij de opnames.
Mijn ervaring nu is dat geplande series wel worden opgenomen, maar als je naar de aflevering gaat de geplande opname daar niet bevestigd staat. Wanneer ik niet zeker weet of ik een aflevering binnen een week terug ga kijken, klik ik voor de zekerheid toch nog even (extra) op opnemen. Met het gevolg dat ik, in geval van herhalingen in de volgende dagen, de aflevering dubbel terug vind in de lijst opnames.

1 like

Beste Kaiman,
Wil je goede oplossingen krijgen dan is het van belang om een goed beeld van (de omvang van) het probleem te vormen. Overeenkomsten en verschillen zijn dan van belang om een adequate oplossing te vinden. Het is niet zo gek dat Michael dan vraagt naar overeenkomsten met een eerder geconstateerd probleem.

1 like

Bussels, het is niet aan mij om het hele community af te gaan zoeken naar gelijksoortige problemen. Ik ben slechts een gebruiker die constateringen doet van een nog steeds zeer gebrekkige overeenkomst met Freedom CD. Ik betaal voor deze overeenkomst die door de provider en onderaannemer niet worden geleverd.
Afijn, vandaag probeerde ik alvast een nieuwe opname reeks in te plannen van Baantjer, blijkt dit niet meer te kunnen. Ik heb ineens geen recht meer tot de zender Crime. Wonderlijk!

We zetten ons als leden van de community in om bij te dragen aan de oplossing voor het probleem dat jij ervaart.

De hele community heb je niet hoeven af te zoeken

Er is je alleen gevraagd om te bekijken of wat je ervaart overeenkomt met hetgeen @bussels heeft beschreven in zijn duidelijke beschrijvingen en geprobeerd ook jou te helpen. Er is geen antwoord gekomen. Je reactie richting @bussels lijkt me dan ook alles behalve fair.

Als community willen we je proberen te helpen en gezamenlijk inzicht te krijgen in wat er speelt.

Dat zijn @bussels en ikzelf ook.

Als je direct antwoord wilt hebben en dus hulp bij jouw specifieke situatie adviseer ik je contact op te nemen met de helpdesk: helpdesk@freedomnet.nl

1 like

Wat zijn dit voor kinderachtige opmerkingen.
Ik ben zoals ik al zei gebruiker van Freedom internet en CD TV.
Vanwege de zeer gebrekkige TV kwaliteiten en de wonderlijke constateringen heb ik dit gemeld bij de helpdesk. Hier werd ik doorverwezen naar het community, niet wetende dat dit niet anders is dan een forum waar leken en deskundige hun bevindingen uitwisselen.
Tot nu toe heb ik nog geen enkele reactie mogen vernemen van de helpdesk, maar lees ik wel steeds meer negatieve bevindingen en nieuwe problemen. Nogmaals het is niet aan mij om een list van te werken om allerlei andere constateringen af te lezen. Het is aan de helpdesk om dit serieus op te pakken.

Je kunt je natuurlijk prima opstellen als consument, @kaiman, en het daarbij laten. Je hebt contact met de helpdesk, en zij zullen je verder helpen.

In deze community proberen we de omgang en sfeer prettig te houden, en constructief. Je mag best eens klagen, maar dan ook bijdragen aan de gezamenlijkheid om te kijken wat wij samen kunnen doen om te analyseren wat er misgaat, en zo een bijdrage te leveren aan het oplossingsproces. Dat is toch niet teveel gevraagd?

We leren allemaal, en hopelijk begrijp je nu iets beter hoe we willen samenwerken, zoals @anon17744841 heeft beschreven. Ik hoop met jou dat sommige problemen met TV spoedig opgelost worden. Ik wens je een goed Nieuwjaar!

1 like

Ik heb nooit goed begrepen waarom de helpdesk mij destijds heeft doorverwezen naar het community.
Het is mij des temeer duidelijk dat het community niets oplost, maar een vergaarbak is van alle voorkomende issues en daarbij een wildroep aan deskundigheid waar een gemiddelde gebruiker niets mee kan.
Voor wat betreft de vraag van Michael, iedereen kan lezen en begrijpen dat het verhaal van Bussels totaal niet overeen komt met mij melding van de opnames welke zomaar ineens zijn verdwenen.
Afijn, ik zal mijn account verwijderen van dit community, want ik heb een bloedhekel aan forums waarbij iedereen denkt een deskundige te zijn en de werkelijke issues niet worden aangepakt dan wel worden opgelost. Verder hoop ik dat Freedom en CD haar verantwoordelijkheid nemen en spoedig tot een product gaan komen welke behoren tot de overeenkomst die ik voor een jaar heb gesloten, want met name de TV optie begint me mateloos te irriteren.

Hier kan ik mij volledig bij aansluiten. Als ik van CD had geweten dat dit product nog in de kinderschoenen staat dan had ik het e.e.a. nog even afgewacht tot het een volwaardig product is.