Vanaf nu 5 freedom.nl mailboxen bij Freedom Internet!

We hebben eerder aangekondigd dat er meer mailboxen aan zouden komen, nu is het zover! Vanaf vandaag krijg je 5 freedom.nl mailboxen bij je Freedom Internet abonnement (Voorheen was dit er één).
De mailboxen kun je aanmaken in de Mijn omgeving. Instructies over hoe je extra mailboxen kunt aanmaken vind je hier.

Zie ook: https://freedom.nl/nieuwsartikel/vanaf-nu-5-freedom-nl-mailboxen-bij-freedom-internet

6 likes
  1. Ik kan niet een bestaand account van mijzelf vanaf een losse email naar een internet account importeren.
  2. Ik heb niet 5 slots maar slechts 4.
1 like

Even voor de duidelijkheid: op mijn john.doe account heb ik wel vijf slots. Het is mijn internet account waar ik maar vier slots heb. Ik heb hierover gemaild. Ticket#9227814

Klinkt verwarrend.
Maar een root account plus 4 slots is toch 5 ?

Ik zou ook graag weten hoe lang een email adres in quarantaine gaat als hij verwijderd is?

2 likes

Delete de nieuwe mailbox. Maak dan een alias aan: inloggen op je root account / domeinen / beheer / aliases. Ik heb dit niet getest en weet niet of een mailbox die deleted is direct weer beschikbaar is. Try at your own risk, I don’t take responsibility!

1 like

Ik had er ook naar gezocht en op de Help/FAQ pagina’s staat ook nog dat de aliassen er niet zijn.
Elders staat dat 12 (at)freedom aliassen per box het maximum is.
Ik denk dat heel wat mailboxen nu voor een Alias omgeruild zijn.

Ik nog niet. Probeer te minderen.
Het totaal staat nog op 91 adressen.

Door jouw zijn alle leuke adressen dus bezet :wink: :rofl: