Wensen Canal Digitaal / Amino

  • Ik mis een beetje dat de opnames eerder dan in de gids vermeldde tijd starten en ook even iets langer doorlopen. Heb al voor een aantal opnames net het begin ervan gemist.
  • Ander dingetje: zou toch graag een compactere zenderlijst/gids zien zoals op de KPN settop box.

Rudi

Opnames is helaas niet heel veel aan te doen. Canal Digitaal start de opname zover mij bekend 5 minuten voor de tijd dat de zender aangeeft dat het programma zou moeten beginnen en gaat ook nog een tijdje door nadat de uitzending afgelopen zou moeten zijn. Als een opname eenmaal is gedaan, is dit niet meer aan te passen.

Voor het terugkijken van programma’s zijn de start en stop tijden wel aan te passen voor een aantal zenders. Dit doet Canal Digitaal dan ook voor de meest bekeken zenders. Vorige week zijn bijvoorbeeld ook RTL-5 en RTL-Z toegevoegd. Ze zijn ook bezig om binnen een paar weken nog meer zenders toe te voegen aan dit lijstje.

Compactere zenderlijst is er eentje die ook op de wensenlijst bij ons staat. Zover ik weet is Canal Digitaal er wel naar aan het kijken hoe deze te verbeteren en duidelijker te maken. Voor nu zou ik je aanraden om een lijstje met favorieten te maken en dan hier in de gids doorheen te bladeren. Dat scheelt al wat in het scrollen door de zenders. :wink:

Dankjewel voor je antwoord. mooi dat er over de zenderlijst wordt nagedacht.

Het opnemen is gewoon even wennen, en als het niet compleet lukt is het jammer :slight_smile: ik merkte dat de marges iets minder waren / zijn dan ik (bij KPN) gewend was

Rudi

Misschien is het ook handig om de officiele (?) wensenlijst voor de Canal Digitaal App/Amino ergens sticky te delen, (liefst met status) zodat we niet iedere keer (nieuwe) leden met dezelfde vragen zien langskomen :wink: :wink:

Deze week heb ik af en toe teletekst gebruikt op de Amino.
Die toets dendert nog steeds.
Lijkt mij een slechte timing in de software?
Is hier een oplossing voor?

Het ligt niet aan de afstandsbediening van de Amino. Met de afstandsbediening van One For All die ik gebruik, heb ik ook allerlei vertragingen bij het kiezen van tt-pagina’s.