Helpdesk klacht

Er stond een c002 melding in het scherm van mijn smart tv. Navraag bij canal digitaal heeft geresulteerd in het verwijderen en trachten opnieuw te installeren van de app.
Nu kan ik echter niet meer inloggen, en zegt men bij canal digitaal dat ik de helpdesk van mijn provider moet bellen. MAAR DIE ZIJN GESLOTEN WEGENS KETI KOTI!
Het bandje zegt: voor een urgent probleem kunt u een mail sturen naar de helpdesk. Prima, mail gestuurd… ontvang ik een automatische reactie met de mededeling dat het een paar dagen kan duren voordat men mijn mail in behandeling neemt.

Dus nu zit ik waarschijnlijk het hele weekend zonder tv…
Ik krijg er steeds meer spijt van dat ik ben vertrokken bij XS4ALL. Hun helpdesk is namelijk wel bereikbaar (heb het voor de zekerheid net zelf geprobeerd).

Wellicht komen we er hier uit.
Zo te lezen gebruik je geen set-up box maar een app in de tv?

Kun je nog wel inloggen op de pc bij CD?
Zo ja, zie je ook de lijst met verbonden apparaten?
Daar kun je ook de, niet gebruikte apparaten weer wissen.
Hierdoor komt er weer een slot vrij om te kijken.

Nee, ik kom helemaal niet meer in CD. Ook niet via internet. Er wordt bij ons trouwens sowieso maar middels twee apparaten gekeken: 1 settopbox en 1 smarttv. Dus dat kan het ook niet zijn.
Zoals ik al aan gaf, moet een medewerker van freedom mijn account resetten, volgens de helpdesk van CD.
Maar de helpdesk medewerkers hebben vandaag geen zin om te werken, schijnbaar.

Stuur even een e-mail naar helpdesk@freedomnet.nl. Er is achterwacht, er wordt ook vandaag naar gekeken.

1 like

Freedom geeft aan dat er “Achterwacht is geregeld” dus dit zullen zij zeker oppakken.

Of de medewerkers geen zin hebben om te werken laat ik het midden.
Ik had ook wel zin om een verplichte vrije dag nog wat werk te doen maar als je geen sleutel en toegangscode hebt dan eindigt dat bij een gesloten deur.

@arien de klant heeft al een automatisch antwoord ontvangen van de helpdesk dus die e-mail moet zichtbaar bij Freedom.

Ah ja, ik had de eerste post beter moeten lezen :confused: Ik reageerde vooral op de post voor die van mij.

Dat is het voordeel van thuiswerken. De deur naar mijn werkplek gaat nooit op slot. :smile:

12 berichten zijn gesplitst naar een nieuw topic: Telefonische helpdesk dicht op Keti Koti

Ook hier heel veel spijt. Al sinds 24-6 geen televisie meer en er wordt niet gereageerd op mijn mail.

Dat is natuurlijk niet goed. Stuur even je ticketnummer in een DM en dan pakken we het op.

Goed te horen Anco, vandaag heb ik een reactie gekregen dat het uitgezocht gaat worden. Neemt niet weg dat ik een responsetijd van 11 dagen heel erg lang vind (te lang). Zeker omdat we al die tijd al zonder televisie zitten. Hebben jullie al een duidelijk plan om daar voor de klanten verbetering in te brengen?

1 like