Vandaag is de Amino software blijkbaar grondig, geupdate

Vanmorgen weer een fikse update
Systeemversie: 20.2.91_build15-etv–yt20-vas–opera4–agama
Boot loader: 20.1.83_build6-bbl

De wijzigingen lijken vooral grafisch, terug te zien in +Mijn Lijst en +Aanbod. Ook in de Gids-structuur lijkt de weergave steeds beter in tijdframes.

Goed te weten dat er actief wordt gewerkt, hopelijk is deze Komkommertijd een mooie periode om invulling te geven aan de afspraken tussen Freedom en Canal Digitaal en de wensenlijst van onze community.

Dubbele weergave in uitzending gemist en opnames is verdwenen, een hele fijne ingreep!

1 like

Een change-log zou mooi zijn, scheelt zoeken naar verbeteringen.

1 like

Bij ons heeft in de nacht van maandag op dinsdag de update ook gedraaid en ik weet niet of het gerelateerd was aan deze update, maar dinsdagavond was het bekijken van een de slimste mens via begin gemist weer problematisch. Het geluid stokte zo vaak dat we de uitzending maar hebben uitgezet.

1 like

@gerben
Sinds de update heb ik nog geen hapering gezien of gehoord. Zou je dat fragment als capture als bestand willen mailen naar helpdesk@freedomnet.nl ? (Dus niet via Nextcloud zoals beschreven bij het laatste punt). Dan kunnen ze dit analyseren en mogelijk verhelpen.

Het kijken naar een opgenomen serie is dan weer een stuk ingewikkelder geworden! Voor de volgende aflevering naar beneden scrollen (met een ‘wegversperring’ na twee afleveringen - waarom?) en voor het verwijderen van een bekeken aflevering de hele route opnieuw.
't Is te doen hoor, er zijn belangrijker kwesties, maar ik zie hier geen verbetering in. :face_with_raised_eyebrow:

1 like

@Katrien
Dat was mij ook opgevallen. Het wordt pas hinderlijk als je twee afleveringen hebt gemist/opgenomen. Het betekent wel dat de twee afleveringen die zichtbaar zijn wel volop en duidelijk zijn wat weergave betreft en niet in kleine letters worden weergegeven.

De ‘knip’ zou iets gebruikersvriendelijker kunnen door de scrollfunctie automatisch te laten lopen i.p.v. eerst op ‘de wegversperring’ te moeten drukken. Helemaal mee eens.

Dat ‘dubbeltellingen’ er nu uit zijn (gemist/MijnLijst) en niet onnodig extra worden opgenomen (+Aanbod) zie ik als een verademing want dat kostte écht heel veel tijd en frustratie. Drie stappen vooruit en één terug denk ik dan maar.

Voor CD medewerkers die meelezen met dit draadje: goede vooruitgang, verbeteringen mogelijk op dit punt.

Vandaag heb ik ontdekt dat de indeling en weergave van video on demand ook fors is verbeterd; veel rustiger en makkelijker navigeren op genres, makkelijk op ‘mijn lijst’ te plaatsen, laat nu al die extra titels maar doorkomen! :wink:

[mod dubbelpost]

Het overzicht van Wensen voor Freedom TV is bijgewerkt n.a.v. de recente werkzaamheden (zie update 30-07 opmerkingen)

Bravia heeft ook al problemen met mijn Denon versterker, wontfix.